Nivea Fresh Natural Kremsi Deodorant (Alüminyumsuz)

Nivea’nın kremsi roll on şeklindeki tek alüminyumsuz deodorantı.

Türkiye’ye taşındığım zamandan beri (6 sene oldu) alüminyumsuz deodorant kullanmayı tercih ediyorum. Tabi ilk geldiğimde Nivea sağ olsun sadece sprey deodorant vardı. Sanırım inci resmi vardı, yeni çıkmıştı. Memnundum ama daha kalıcı bir ürün arıyordum. Hep sprey deodorantların çevreye zarar verdiğini düşünürüm, ozon meselesi.

Geçen sene roll on’ların içeriklerini okudum ve likit olarak hepsinde alüminyum vardı ve kremsi roll on’larda sadece bu ürün’de alüminyum yoktu. Satın aldım ve kullanmaya başladığımda çok fazla bir beklentim yoktu.

Kalıcılığı baya uzun (dışına boşuna 48 saat yazmamışlar), özellikle yaz aylarında günde bir defa uyguladığımda bile ter kokusu oluşmadı. (Biraz da temiz olmak gerek arkadaşlar, her şeyi deodoranttan beklemeyin.) Yalnız bir tek kusuru var… Fazla uyguladığınızda bir tabaka oluşuyor kremsi sonra da kurumuş jel gibi. Bu beni baya düşündürdü, böyle ölü deri gibi bir görüntü yapıyor. Yine fazla sürmemek gerek, az ve öz uygulayın zaten etkisini o gösterecek.

Ben tabi bu ürünü içeriğinden tercih ettim ama daha iyi doğal bir ürün tavsiye edebilirsiniz. Bunun dışında 2 farklı “doğal” (veya güvenilir diyelim) deodorant kullandım, kullanıyorum… onları da yakında sizlerle paylaşacağım.

Fiyatı 10 lira civarında, tek drugstore’larda değil marketlerde bile satılıyor.

Yorum bırakın